Asumanaliefe canım ekim ayında genel oldum bende. Burada çok sordum okudum bende çok korkuyordum ama şükür rabbime uyanırken ağrı vs olmadı hatta dedim bu kadar mı 😂 bitti mi , ilk gün asla ağrım olmadı gece hemşire geldi pansuman bandını değiştirdi ağrı kesici iğne yapacağım dedi ben yaptırmadım ağrı sıfırdı sana tavsiyem yatma ben kendime gelir gelmez kalktım dolaştım kızımı kucağıma aldım gezdim desteksiz tek başıma gittim tuvalete vs bir de kanama çok aşırı oluyor mutlaka temkinli git ben hemşirelerden istedim hasta pedini korkma inşallah sağ Salim sağlıkla alırsın kucağına bebişini ☺️