meymis Merhaba anneler, 23 haftalık gebeyim. Renkli ultrasona gidip bebeğimi görmek istiyorum. Ama hangi hafta gitmem uygun olur bilmiyorum. Tam olarak ne zaman gitmeliyim tecrübesi olan var mı? Elbette doğuma yakın gitmek istemem zaten doğum yakın diye.
Babyone meymis 22 den snra yuzu belırgnlestıgı ıcın eger bebegınde pozısyonu uygunsa bebegın yuzunu gorursnz .
meymis Babyone çook teşekkürler bu hafta şeker yüklemesi var. Onu yaptırdıktan sonraki haftada gitsem uygun olur o zaman