SibelCeltik Arkadaşlar hangi doktoru tercih ettiniz? Doğum yapacağınız yer konusunda ne düşünüyorsunuz? Fikir alışverişi yapalım
Nurtentahadikilikaya Merhaba bende bartınlıyım 9 haftalık hamileyim ben şuan Aktıp Bülent bayrağa gidiyorum hastaneler riskli olduğu icin henüz başlamadim ama hastanede bana 2 doktor önerildi 1.si dilara hanm 2.si mustafa bey gitmek isteyenlere önerim