Canım hiç korkma bende 11. Haftamda önce pembe sonra kahverengimsi kanamam oldu doktorum progestan vermişti 10 gün kullandım geçti çok şükür bazen rahime tutunma kanaması olabiliyormuş doktorum öyle söylemişti şimdi 15 haftalığız doktorum düşük yapacak olsan çok ağrın olur ve kanaman çok olur demişti. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi🥰