Aren1 Ben kullandım faydasını gördüm gerçekten inanmak gerek bence inşallah sizde faydasını görürsünüz
Oyku10- SedaaaS sancım başladığında su dolu kaba bırakıcam üzerine okunacak sureler varmış aytel kürsi Meryem suresi felak nas felan o açıldıkça rahmimizde açılıyormuş. Bebek çıktığı an o suyu döküp otu atmak lazımmış rahmin tekrar toparlanabilmesi için
Aren1 Merve1643 samcım vardı açılmm çok azdı bi tanıdığım koydu suya dua okunuyomuş internette ne okunması gerektiği yazıyodur bakın orda bulabilirsiniz