Anasinifci kişiden kişiye farkeder bence, tamamen bünyeyle alakalı, doğum şekliyle alakası yok. Normal doğumu çok rahat diye tarifledikleri halde arkadaşım ayağa bile kalkamazken ben sezeryan doğumdan hemen sonra yolculuk yaptım, zaten hiç yatakta yatmadım, sürekli dışardaydım ayaktaydım vs, hatta 14.günde ise aynı gün içerisinde önce yurtiçine bi iki saat sonrasında da yurtdışına yolculuk yapmıştım uçakla hem de, yani bunu önden kestiremezsiniz, tamamen doğumdan sonraki sizle alakalı bi durum