Kupyldzz tabi 3 gün önce kalp atışları zayıfladı bebeğimin çok büyük korku yaşadım . Benim zaten karaciğer rahatsızlığım vardı ama hamileliğim boyunca tahlillerim düşük çıkıyordu . Son haftalarda el içi ayak tabanı kaşıntı başladı gece uyutmayacak derecede dr a dedim safra asitleri tahlili yaptır dedi . Yaptırdım çok az da olsa yüksek çıktı tahlil . 37 de alacaklar sezeryana .çünkü ani bebek ölümleri oluyormış evladımı tehlikeye atamam