Hilal_celik54 Esmaemenova canım benim son adet tarihim 29 mayıs ve şu anda 32+6 olduk yarın 33 bitecek inşallah senin 34+4 olman lazım
Esmaemenova Hilal_celik54 evet canim bende oyle hesapliyorum ama doktorum beni sinir ediyor nedense😅inatla 33 hafta diyor ama ben onu takmiyorum tabiiki🤭34 + 4 olarak hesapliyorum
Esmaemenova Hilal_celik54 amin canim hepimize burda guzel doğum hikayeleri yazmak nasip olsun inşAllah🤲🏻
melcay Esmaemenova hayırlısıyla ve sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inş yavrunu ☺️ ALLAH hepimizin yardımcısı olsun.
Dimaa Benim de 36+1 10 Şubat görünüyor ve ben grip oldum😢Umarım hemen toparlarım tavsiyeniz var mı kızlar
Ilbilge Dimaa yaa çok geçmiş olsun :( ballı limonlu ılık su iç öksürüğün varsa bir tatlı kaşığı bala çok az zencefil döküp macun yapıp yiyebilirsin rahatlatır.
Ilbilge Uykular haram mı sizde de kızlar ? Gece uyuyana kadar yoruluyorum dönmekten tam uyuyorum sabah oluyo ve işe geliyorum :/
Yasmncm Ilbilge benim de tam oyle durumum donmekten lavaboya gitmekten uyuyamıyorum tam uykuya dalıyorum alarm calıyor 🥺🥺
Ilbilge Yasmncm Allah yardımcımız olsun az kaldı inşallah ama çok yoruldum artık. Haftaya doğum iznine ayrılcam. Günler geçmiyor içimden bi seste izne ayrılıp doğurcaksın dinlenemeden diyo ama bakalım hayırlısı 😅
Asumanaliefe Benimde 6 mayis 10 subat ama sezeryan olacağı için 3 şubat nasipse ama korkularım tavan yapmış şekilde gece uykularım kaçıyor hayirla sağlıkla gelsin tum bebekler inşallah