melcay evet canim bende 34 deyim bebeğim 36 da doktor 2 hafta onde gidiyor dedi.. Bu durum beni biraz sevindirmedi diyil bundan onceki bebeğim 32 haftada doğdu bundada oyle olucak diye korkuyorum kilosu 2500 geçti diye icim biraz rahat hepimiz sağlikla kucagimiza aliriz inşAllah🤲🏻bu arada bebeğim aşağda yani ellerini falan vajinamda hissediyorum)) ama Cok şükr erken doğum riskim yok sadece şbiraz aşağda olduğu icin daha dikkatli olmaliyim dedi