Kızlar 21 hafta olucaz yarın bugün vajinada batma hissi var ara ara ve wc gitme isteğim sıklasıyor normal bi durum mu hep bi korkum var rahîm ağzı kisalmasi postalarını okudukça 17 haftamda ölçmüştü 3.37 çıkmıştı esnek değil dedi 20 haftamda detaylıya girdik üsten bakti perinetolog normal gozukyir dedi ben böyle batma falan olunca korkmaya başladım kısalma falan yazıyor bazı yorumlarda iki hafta sonra kontrolum yarın doktora gitsem mi