Benim 1 hafta önceden tatlı tatlı kasık ağrım oldu göğsümleriö şişti ki bunlar olmazdı normalde. Test yaptım 5 gün kala çıkmadı bende. Adetim 1 gün gecikti dayanamadım bir daha yaptım çok silik çizgi vardı doktora gittim kese yeni oluşuyor demişti 19 haftalığız şuan 😍🤰