Valla ilk uc ay pek tavsiye edilmiyormus ben de kendi yaptigimi yemistim, ama o zaman 10 haftalik falandi... biraz abarttim sanirim ayni gun ananas da yemistim artik hangisinden ya da belki ikisinden birden oldu kanama yasamistim ama kesede, bebegin kalp atisinda sorun yoktu cok sukur, sonra artik korktum yemeye..