arzu_glyprk Selam hanımlar normalde hergün akıntım oluyor her hamile gibi fakat bugün ki ıslaklık gece bile uyandım silmek için ve iç çamaşırım şuan ıslak. Sizce tehlikeli bi durum mu ?
Gunay_18 arzu_glyprk cnm Bi doktora görün benim 2.gebeliğimde öyle olmuştum gitmedim 1hafta sonra gitmiştim söyledim su sızıyor peçeteyi islatıyor demiştim öyle olduğunda hemen gel demişti çok ayakta durmaktan iş yapmaktanda oluyor
Gkhneminesn arzu_glyprk yok canim ben ozellikle son aylarda yasadim su sandim ama degilmis akinti fazlalasiyormus doktoruna gidince bildir
Bahar2541 arzu_glyprk merhaba Canım bende öyle oldu doktora gittim benim iltihabım vardı ondaki mikrop gidip su keseme yapışıp suyumu emmiş şimdi 20 haftalık hamileyim ve suyum çok az yarın doktor sıvı takviyesi yapalirse bebeğimin kurtulmak şansı var yoksa bebeği alicaklar 😢 ama inşallah senin öyle değildir doktoruna gidip sormanı öneririm
Jijiyan Canım pek bilgim yok ama bi kaç postta görmüştüm sızıntı diye konuşuyorlardı bi görün doktora suyun sızıyor olabilir 😕
Jijiyan arzu_glyprk iyi yaptın canım inşallah bi şey yoktur ne olur olmaz git en azından için rahat olsun ya da varsa bi şey önlem alırlar
Ngmsy Ben de 27yim benzer durumu yaşadım test yaptırdım sızıntı degilmis canım, insallah senin de değildir 🙏
arzu_glyprk Murvetuguracar canım korkulacak birşey yokmuş gayet normalmiş normalden fazla akıntı olabiliyormuş bazen
arzu_glyprk Gunay_18 çok şükür canım gayet normalmiş bu haftalarda çatı muanesi felan Yaptı bi sorun çıkmadı Allah’a şükür