ikizannesi2 Elâ ismini çok seviyorum ama çok kısa sanki. İki isim sevmiyorum ama yine de fikir almak istedim. Elâ isminin önüne nasıl bir isim yakışır sizce ? Oğlumun adı Mehmet Efe olacak nasipse.
ikizannesi2 Ftsctn_20 Gönlüm elâ diyor aslında ama işte Mehmet Efe olunca acaba kızımızın adını da mi ikilesek dedik teşekkür edrim 😘😊
ikizannesi2 RabiaOkan Gönül öyle istiyor ama bakalım belki içime sinen bir isim olursa koyarız 💕 teşekkür ederim 😘😊