Melek2152 İkiz gebelik ve doğumlarınız nasıl geçti kızlar bizde ikiz beklıyoruz Allahın izniyle 5+4 de iki kese gördük pazartesi de kalp atısı için gidicez ama çok korkutuyorlar erken doğum riski vs sizn tecrübelerinz neler?
[silindi] Melek2152 hayırlı olsun öncelikle ama daha çok erken şimdiden doğumu düşünmeyin inşallah hayırlısıyla kalp atışlarını duyarsınız ikiz gebelik tekile göre bi miktar daha zorlu geçiyor evet ama her zaman iyi düşünmek lazım ki iyi olsun kendimizi korkutursak 9 ay geçmezz :)
ikizannesi2 Melek2152 hayırlı olsun bebişleriniz inşallah içinizi ferah tutun ben de hep endişeliydim 35 olcaz salı günü Allah in izniyle. Dua edin bol bol 😊
Melek2152 [silindi] tek korkum erken doğup onlara bişey olur diye yoksa gerisi gözümü çokta korkutmuyor açıkçası Rabbim verdi elhamdülillah taşıyabilecekmişizki verdi diyorum ama çok farklı çok güzel bi his 🙈Amin hepimiz güzel bir şekılde kucagımıza alırız inşallah 🙏
Melek2152 4429 beta değerim ilk ölçümü de 119 du sonra 235 sonra 512 en son 834 Dü 1 hafta sonra kese görmeye gittik iki kese gözüktü 🙈çok da yüksek değildi ama tüp bebek di 6. Günde öğrendim
Melek2152 ikizannesi2 her zaman dua ediyorum ama insan korkuyor işte o haftaları görsek bizde elhamdülillah siz tehlikeyi atlatmısssnz 🙏🥰