kızlar merhaba yaklasık 5 gün önce domuz gribi oldum 17 haftalık hamileyim ama inanın cok zor günler geciriyorum domuz grbi biraz gecer gibi oldu hastanede iki gün yatmıstım o sorada nefes alamıyordum outrivine verdiler 2 günden fazla kullanma dediler ama 5gün oldu domuz gribini atlattım sayılır ama burnumdan hiç nefes alamıyorum bogaz iltihabım yüzünden agzımdan da alınca bademciklerm kötü oluyor deniz fuzu benzeri ne varsa aldım outrivine sprey dışında hiç bir şey burnumu açmıyor hergün ağlıyorum sıkmamaya çalışıyorum ama 3 saat sonra nefes darlığı geciriyorum sıkmam gerekiyor cok üzülüyorum bebege zararlıymıs diyorlar bebegime bisey olucak diye ama kullanmasam böyle de ölecek gibiyim yardım edin lütfen