S1b3l kızlar merhaba öncelikle lütfen rahatsız ettiğim için kusura bakmayın bugün 7+3 olduk dün hiç birşeyim yoktu fakat bugün her yerim ağrıyor kafamı yataktan kaldıramıyorum hiç birşey yiyemiyorum herşey yolundadır dimş 😔😔
Annesihamis S1b3l hayirli olsun bebegin hiç tedirgin olma gayet normal baş agrisi kusma halsizlik bunlar gebelik sürecinin bir parcasi hormonal değişim yasiyorsun ve bu tür etkiler olabilir 💓🌹
Gulen_91 S1b3l canım hiç korkma gayet normal ben 13+5 oldum ara ara hala halsizlik oluyo bugün bile öyle hep yatmak istiyorum hormonlardan dolayı gayet normal benimde ilk bebeğim
Ebru_1994 S1b3l yolundadır korkma benim ikinci gebeliğim uyuman halsiz olman çok normal sen bol bol dinlen ve korkma herşey güzel olacak inşallah
duygusm S1b3l Gayet normal 😊 herkesin farklı olabilir tabii ama genel halsizlik veya bir anda çöken halsizlik hamilelikte sık görülen şeylerdir. Özellikle ilk 3 ay biraz adaptasyonla geçer.
S1b3l Annesihamis Çok teşekkür ederim cevabınız için ilk anne olma heyecanım çok tedirgin oluyorum o yüzden teşekkürler tekrar ❤️
Mrsakar Hamilelik öyle bir süreç ki bir gün bir ceylan gibi zıp zıp zıplarken diğer gün yataktan çıkmaya haliniz olmayabilir o yüzden çok panik yapmayın derim. ☺️
minicikbirmucize S1b3l bende de bu şekilde başlamıştı belirtiler doktoruma söylediğimde baya sevinmişti güzel haber bebeğin iyi olduğu anlamına geliyor demişti
minicikbirmucize S1b3l bedenin bebişi kabulleniyor ama biraz sancılı oluyor iyi birşey merak etme canım ne demek 👼🏻❤️