TwinsmomDA SecilM aslında mecbur stresli bir ortam oluyor ama ben biraz rahat biri olduğumdan çok takmadım eşimi de dahil 😁
SecilM TwinsmomDA ne güzel ya. Hayatımın her döneminde stresli bir insanım. O kadar isterdim ki takmamayı rahat olabilmeyi. Allah yardımcımız olsun 😊
Nehirr88k SecilM medipol ünüversitesinde adetim 5 gün gecikti heycanlıyım biran önce olup gitmek istiyorum 🙄 birbirimize destek olalım insallah rabbim hepimize bu yola giren herkese pozitifi gösterir 🙏
SecilM Nehirr88k insan bu sürece girince adet olayım diye bakıyor. Ama bu aşamalara gelmeden tam tersiydik ☺️ inşallah güzel haberlerimizi veririz
Ozqemrt Secilozcan ikiz değil tek canım çarşamba 16 hafta olcaz ögrencem insallah 12.haftada erkeğe benziyor dedi nasip🤗🤗
Mustafaemine [silindi] dört yıllık evliyiz hastane ücreti 6 buçuk milyar ilaçlarda iki üç tutar heralde muayene ücreti 70 TL
TwinsmomDA SecilM ben söyle düşünürüm hep bi tarafımı da yırtsam kararlarımızın sonuçları değişmeyecek elbet yaşayacağız o yüzden sakinde olsan stresli de olsan yaşanacak olan yaşanıyor. Kasmaya gerek yok 😁
MeryemEnes1 Mustafaemine bende bilmiyorum acaba tup bebek basıl oluyor erkeyın nebıleyım neyındenmı anlamıyorumkı normal kalamayanlar nasıl oluyorda tup bebekden kalıyor🤔
TwinsmomDA MeryemEnes1 normal hamile kalmak icin bir çok sebep var ya kanallar tikalidir ya yumurtalar tembeldir ya este sorun vardır bir sürü sebebi olabilir. Laboratuvarda dollenderip öyle koyuyorlar yanı bebeğin olması kolaylaşıyor.
Sinem_5950 Merhabalar ben de 2 kez tüp bebek denedim ama olmadı ertesi ay kendiliğinden hamile kaldım şuan 7 haftalık hamileyim:))