Kızlar merhaba. Kombine riskim düşük hersey sınırın altında ama kandaki değerlerim sınıra yakın cıkmıs. Papp-a baya düşük 0.37( düzeltilmiş hali) . İnternette baya arastırdım erken doguma kücük bebege ve gebelik tansiyonunu neden olur diyor:/ hatta bir kaç tez bile okudum.. Bu durumda olunlar doktorunuz size ne söyledi?
İkili test yapan doktor genel kombin önemli hicbişeye gerek yok iki ay sonra detaylıya gelirsin dedi. Ama kendi doktorum sürekli bu sınırda diyip beni sinir ediyor:/