Saadetozd Sancı illa belden mi gelir kişiden kişiye değişir mi ? 39+0 ım belimde ağrı yok ama bebek kaskatı oluyo öyle olduğundada kasıklarım felaket ağrıyo geçiyo tekrar oluyo Buda sancı olabilir mi ? Su yada nişan gelmedi buarada
Mucizem_21 Saadetozd Bizde 39 olduk o kasılmalar oluyor bebeğe zarar vermiyo doğumun yaklaştığının habercisi
Ahuzd Saadetozd kasıktan başlıyor fakat gerçek doğum sancısı bel ve sırttan oluşup duruş-oturuş şeklini değiştiğinde geçmezmiş. Tabi birde 10 dk nın altında sürelerle gelmesi lazım.
Muneweralp Saadetozd tabi her gebenin aynı mıdır bilemem ama sanki büyük tuvaletin varmışta yapamıyormuşsun gibi popona baskı yapıyor Ağrı’da yapıyor tabi bel ve kasık ağrısı oluyor tabi ama bu baskı belirli sürelere inince açılma başlamış oluyor ilk gebeliğimde böyle olmuştu
Saadetozd Mucizem_21 ay hadi inşallah dediğiniz gibi yakınlaşmıştır umarım daha önce böyle bi ağrı olmuyodu çünkü
Saadetozd canimoglum53 önce kasık ağrısı olup sonra mı su yada nişan geldi canım heyecan yaptım şuan 😄
canimoglum53 Saadetozd canim benim sadece sanci geldi nisan veya su gelmedi 😂 4cm aciklik kaldi sezeryan oldum. Suyumuda doktor patlamisti
Saadetozd Ahuzd şuan sadece karnım sertleşiyo ve kasık ağrısı var vaktini kestiremedim henüz ama sıklaşırsa dakika tutayım
Saadetozd Muneweralp süresini takip edemedim ara ara oluyo ama çok can yakıcı değil sıklaşırsa süresini takip edicem
Saadetozd Ahuzd zamanı geldiyse gelsinler artık canım :) şeninde mi sadece kasıktan ağrı var Canım ve kaç haftadasın
Saadetozd canimoglum53 valla kaç saattir sertleşme ve ağrı ara ara devam ediyo ama hala dayanamicak boyutta değil tetikteyim:) senin neden sezeryana döndü canım peki
Ahuzd Saadetozd belimde az oluyor ama oluyor, kaşıkta şiddetli oldu baya . 39 . Haftadayım yarın kontrolümüz var .
Tugbardm Benimde 3 gündür bel kasık ağrısı var dün hatta doğuruyorum sandım gittim sancı bile çıkmadı 🙈 bugün bacaklarımın içide ağrıyor dahada şiddetlendi bel ağrım ama belli bi süresi yok bekliycem bakalım inşallah gelir 😂
Saadetozd Tugbardm zaten evde olan ağrı hastaneye gidince kaçıyo resmen:) hayırlısıyla gelsinler artık sancıyı bile anlayamıyo insan ilk olunca
Saadetozd Felipe o haftalarda bendede oluyodu sebebini bilmiyorum ama çok üstünde durmuyodum şimdi doğum yakın olunca daha çok dikkat ediyorum
Ahuzd Bebeğinizin hareketleri nasıl ? 39 dayım bata keskin hareketleri var,bu kadar hareketli olması normal demi ? Dönüyor mu acaba diyorum ?
Elifismaill Saadetozd benim adet ağrısı gibi önce tüm belimi sarmıştı sonra kasıklarıma inmişti geçen yildogum yaptım bir ay sonra yine yapicam suni sancı da ilk başlar adet ağrısı gibi başlamıştı sonra sancılar git gide artmıştı en son sadece burundan nefes alıp ağızdan verince dayanabiliyordum
Saadetozd Elifismaill benim hep kasıktan vuruyo ve bebeğin kaskatı kesilmesiyle beraber belimde bişey yok gibi çok çok hafif ilk olunca insan bilemiyo siz deneyimlisiniz gene neyle karşılaşcağınızı biliyosunuz:)