Kdzeregli Kızlar 17+5 hamileyim genelde her sene faranjit olurum bu sabah belirti göstermeye başladı tam etkisi altına almadan nasıl geçirebilirim tavsiyeleriniz neler🤦🏼♀️
Damla123- Kdzeregli canım malesef geçmiyor inan 6 haftadır çekiyorum 2 haftada bir gidip serum yiyorum. İlaç da vermiyor doktorlar bana 😔 bal limon su sıcak tüket kendini sıcak tut burnun tıkalı olmasın dedi doktor ama 😔 inşallah geçer canım benim bünyem de çok zayıf devamlı hasta olan biriyim sen öyle değilsindir inşallah 18+3
Hll34 Kdzeregli canım 10 gündür bende çekiyorum bunu bende de kronik faranjit ve sinüzit var 1.trimesterde olduğum için ilaçta vermediler sadece okyanus suyu burun için verdi doktorum ilk bir hafta evde kaldım işe gitmedim evde bol bol ılık tarhana corbası ve limonlu ballı ıhlamur içtim sürekli gün boyu portakal mandalina tükettim bir hafta sonra anca hafifledi ama tam anlamıyla iyileşmiş değilim şuanda da artı olarakta ülke genelinde ciddi salgın var 7den 70 e herkes grip ve ilaçlara rağmen kimsenin geçmiyor kendinize cok iyi bakın bol bol vitamin
Dlk3 Kdzeregli tavuk suyu çorba limonlu içtim bol bol birde ihlamur limon bal ile sabah akşam bir bardak öyle atlattım
Nergis61 Kronik hastalık bende de var olmamak için direniyorum ama tam bizim havalar malesef limonlu ıhlamur, ballı limonlu su, otacı mentollü pastil başlarda ise yarayabilir. Ilerlerse zaten doktor şart
Kdzeregli Nergis61 canım limonlu ıhlamur içiyorum otacı pastil de aldım ama eczacı hamileyse günde 1 tane alsın demiş doğru mu bu acaba
Kdzeregli Damla123- genelde kışın kolay kolay hasta olmam ama faranjiti senede 1 mutlaka olurum o da hamileliğimi buldu😷
Kdzeregli Hll34 Allah yardımcımız olsun bol bol portakal suyu sıkarım devam edeyim hem ona hem ıhlamura😣
Emineyavuz_53 Kdzeregli partili dr önermedi . Ben naneli şeker aldım .. sahlep içtim ve ıhlamur zencefil limon
Nergis61 Kdzeregli ah ah bende 4 gündür yatıyorum bir de kanımda iltihaplanma cıktı 😭 antibiyotik içiyorum simdik mecburen 4 aylık olduğum için bana doktor günde en fazla 3 tane kullan dedi. Ama herkese göre fark eder tabi hepimiz iyi oluruz inş