16 haftamdayım arkadaşlar özellikle ve hergün sabahları karnımda birşey toplanıyor böyle yumruk gibi oluyor sivriliyor taş gibi bir sağda bir solda oluyor hafif Ağrı’da oluyor ama hemen sonra geçiyor gün boyunca olmuyor hiç bu bebeğimin toplanması mı yoksa kasılmamı doktoruma gitçem de birde size sormak istedim korkmalımıyım yaşayan var mı ???