Ben de öğretmenim. İznimi 3 şubatta başlatacam. Başlatmasam 6 şubatta zorunlu izne ayrılacam. Benim iznim de hesabıma göre 22 mayısta bitiyor. 1 ay kendi doktorumdan rapor alırım diye düşüyorum. Sonra 1 hafta seminerde ise ya giderim okula ya da 1 haftalık daha rapor alırım diye düşünüyorum. 32den sonra zor olmaya başlıyor. Doktorunuza sorun, rapor verirse başlamayın. Ya da şimdi gidin. Eylül de 1 ay rapor alıp, bebeğinizi biraz daha büyütün 🤗🤗