Esma_al uyuşmamak en korktuğum şeydi ama gayette uyuştu ptesi hem spinal hem epidural kombine sezeryan oldum acı yok sadece çekiştirme hissi oluyor.Anestezi uzmanına korktuğuma söyledim bana saçın kesiliyormuş gibi düşün dedi his var ama acı yok aynen de öyle oldu Allah kolaylık versin