Ask_H Darkgod oda yapacak olsan kıyafeti doğumu ihtiyaçları bezi derken bence rahat 20000 i buluyor belkide geçerde hayat şartları zor Allah herkesn yardımcısı olsun...
Darkgod Ask_H vallaha bilmiyorum ama gerçekten ateş paahasi bı Nisan masrafı bebeek de valla yardımcı olsun Allah hepimize
Duyguaydin81 Mucizemmm00 valla ben 8 haftalığım ama şubat ayında almayı düşünüyorum taksitle alıcaz çünkü ve yardım eden kimse olmadığı için çocuk doğmadan bitsin istiyoruz borçlarımız oyüzden erken alıcaz inşAllah