Kızlar dün çatı muayenesi oldum. Ne kadar kendimi hazırlamaya da çalışsam çok kasıldım. Zaten her alttan muayenede de kasılıyordum. Ayrıca eşimle ilişkilerimde de vajinismus yaşıyordum. Neyse muayene için oturdum doktor da gerekeni yaptı ama bu durum ah Uh diye bağırmama da canımın yanmasına da engel olmadı. Doktorum da normal doğum için uygunsun ama sen kendini bu kontrolde nasıl hissettin mühim olan bu dedi. Çünkü doğum yaptığın gün belki de 10 kere bu kontrole gireceksin dedi. Gelecek hafta gel gene yapacağım dedi , alışmam için sanırım. Ayrıca kızlar tam bir hafta içinde altta bir siğil gibi de değil siyah bir etbeni oluştu. Doktorum da ne olduğunu anlayamadı ama doğumunu yaparken alabilirim dedi, eğer büyürse öncesinde bile almamız gerekebilir diyor:/ Tüm hamileliğim güzel geçerken 37. Haftada sıkıştım kaldım. Şimdi sezaryen mı normal mi bilemez oldum :/