Benimde bu şekilde kızlar 30 haftalıgım bazen çok sert hissedebiliyorum ama bazende çok hafif çikolata falan yersem hissedebiliyorum bnde endıseleniyorum ama demekki boyle olabiliyor çogu kişi bazen hissettigni bazen hissetmedigni söylüyor boyle düşünüp kendimi rahatlatiyorum