Prensannesi2020 Arkadaşım orada doğum yaptı. Süsleme, kapı süsü falan hiç ıyi degil di, kapıda bi isim vardı okadar oda basit bişeydi . Fotoğraf larda doktoru yoktu ,anestezi doktoru çektirmiş sebebini bilen yok😁 ama ilgi ,alaka çok guzeldi . Hele de odalarin buyuk ve ferah olmasi beni mest etti
.neredeyse benim evdeki salon kadardi🤭