Kızlar hepinize merhaba öncelikle allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu bebek sahibi olanlarada allah evlat acısıyla sınamasın.
39+6 sabahında post açmıştım doğumu başlatmak için ne yapabilirim diye çünkü sabahında yatışım yapılacaktı sabah kalktım kahvaltımi yaptım evin içini temizledim herşey gayet normaldi annem kayinvalidem yanımdaydı zaten herşey yolunda gidiyordu taki gece 1 e kadar 12 de uzandım uyuyakalmışım eşim yanimda tlefondan oyun oynuyordu 1 e kadar uyumusum 1 de karnima bi ağrı saplandı ama dayanilicak gibi degil kalktım hemen evin icinde yürümeye başladım eşim heyecanlandı korktu hastaneye gidelim dedi ama ben sancimi evde çekmek istedim doktorumda oyle demişti benim sancim hiç agir agir olmadı 5 dakikada bir geliyordu artık sancıya dayanamayınca dusa girdim dustan çıktıktan sonra saat 3 olmuştu, eşyalarımızı alıp hastanenin yolunu tuttuk.
Dogumhaneye çıktık oradaki ebe açıklığa bakmak için catala çıkardı ve açılman 4 cm olmus dedi sancilara dayanamayinca epidural taktılar epidural vurulduktan sonra 2 saat sonra catala alındım ve doktorumu beklemeye basladik doktorum geldi ve doğum 15 dakika demedi gerçekleşti zaten oğlumu gördükten sonra gerisini hatırlamıyorum benden sonraki doğum yapacak annelere allah kolaylık versin evladıyla sınamasın.
Ne olursa olsun ister sezeryan ister normal doğum hepimiz anneyiz inşallah sizlerinde benim kadar kolay acısız geçer❤🧡🥰