Ben de türk kahvesi aşığıyım,günde 3falan içerdim normalde,doktoruma sordum 1 taneyi geçmesin dedi o bile yetiyor şuan hiç icmemekten iyidir 🙈bazen kendimi tutup içmediğim de oluyor kafein sonuçta,çay için de 2 3 bardaktan fazla olmasın demişti onu aramam zaten ☺️