Ben kürtaj olmadım ama bebeğim kendi kendine düşmüştü. Doktor iki ay dinlenin sonra denersiniz dedi ama ben dinlemedim 1 ay geçti bir adet gördüm sonra tekrar hamile kaldım. Hiç kendinizi üzüp strese sokmayın. Genelde ilk gebelikler düşükle sonuçlanabilirmiş. Ve o bebek zaten sağlıklı olsa muhakkak anneye tutunurmuş. Sağlıksız bebekler düşermiş. Rabbimden hayırlısını isteyin gönlünüzü ferah tutun elbet mükâfatını göreceksiniz😊😊