Annece ebe dahil öyle bir yetkisi yok. Ama benimde duyduğum duymak istemeyeceğim hikayeler var. Sezeryan baslı başına bir operasyondur. Kimseye bırakılamaz. Asistan dediğiniz kişi de doktor. Onu saymıyoruz. Doktor başlar doktor bitirir. Ebe yada hemşire size herhangi bir girişimde bulunursa şikayet edin.