Ayrica ben de gecen sene 8.haftada dusuk yasadim ve ayni uzuntuyu tekrar yasamak istemiyorum. Sadece yatak istirahati ve wc ye gitme iznim var, esim ve kayinvalidem bakimimi yapiyorlar. Dualarinizi esirgemeyin, ulkenden uzakta bu stresleri yasamak gercekten cok zor, doktorlarla ilgili surekli supheci olmak, kendini emin ellerde hissetmemek, yorumlari yarim yamalak anlayabilmek, kime guvenecegini bilememek vs. ekstra gerilmeme de sebep oluyor diyebilirim. O yuzden burda annelerin/anne adaylarinin tecrubelerini okumak bana cok daha iyi hissettiriyor. Guzel kalpli kadinlara minnettarim, herkese sevgiler