Arkadaşlar doktorum bana 1 ay önce vitoel d verdi d vitaminim çok düşük diye. Ama bebek çok küçük şimdi kullanmaya başlama dedi suya 1 damla damlat öyle iç dedi diye hatırlıyorum üzerinden 1 ay geçti dün almaya başla dedi ama sormayı unutmuşum 😕 1 damla çok az değil mi yanlış mu hatırlıyorum acaba? Kullanan var mı aranızda?