Bende şuan 4.aydayım ilk 3 ayda 4 kilo verdim işte. bulantım fln yoktu ama tatlıyı kesmiştim şeker fazla tüketmemem gerektiği için. Dünkü kontolumde hamile kaldığım kiloma dönmüşüm yine artik bu aydan sonra almaya başlarım yavaştan bebek büyüyor malum .☺