Eac yarın 36 haftalık olacak Allah hakkımızda en hayırlısını versin yazmış olacaksa kaderimizde varsa başka yerlerde de olur ama işte anne yüreği yinede bişey olmasın die elimden geleni yapıyorum mayaya mı gitsem diyorum oranın doktorları pek iyi değil diyorlar Aksaray hastaneside pahalıya geliyor maya eşimin iş yerinden dolayı indrimi var amann her neyse dua her kapıyı açar