Arkadaşlar merhaba herkese. 30 haftalık hamileyim. Burada çok post açtım bebeğim hareket etmiyor diye. Çok şükür hareketlerini hissediyorum ama nedense baştan beri hep az. Burda yazılanları okudukça çok üzülüyorum, bebeğim kıpır kıpır diyenler var. Ben neden böyleyim, kendimi çok şanssız hissediyorum. Bebekte, gelişimde sorun yok ama en başından beri kendini çok az belli ediyor. Gün içerisinde ayaktayken falan zaten hiç yok soluma yatınca bir iki hareket bu kadar. Hissetmek iyi geliyor, heyecanlanıyorum. Paylaşmak istedim sadece🥺🤦♀️😔😔🤷♀️