Günaydın güzel anneler size bir sorum olacak benim 3 4 gündür sağ rahim tarafim yani afedersiniz şeyimin sağ tarafı çok ağrıyor bacağımı açamıyorum yatarken dönerken maf ediyor beni 25+günlük hamileyim başından beri hep bu ağrı benimle geldi tüp bebek ile gebe kaldim ama çok ağrıyor neden olabilir bu normal mi