Dün geceden beri alt çatı kemiğim çok ağırıyor ayakta duramıyorum oturup kalkarkende acıyor kemiğim sanki kırılmış gibi doğum belirtisimi ne anlamadım oturduğumda geçiyor yaklaştımı doktora gideyim mi yada normal mi anladım en son salı günü gittim doktora ve bebeğin kanala girdiğini söylemişti onunla mı alakalı ?