Selam kizlar 🥰
bende hikayemi yazip aranzdan ayrilacagim bugn dogum yapali 1hafta oldu hicbirseyn zamani yok bnu bilin ilk cocuk erkekse 42haftaya kdar bekle falan bunlar hep hikaye 30haftaniza girdgnzde ne varsa aklnzda oda susleme dahi yapin cnku 35+6da gece 1de yatmamla gelen suyla basladi benim hikayem onun ne oldgnu anlayamadm tabiki annem disinda kimsenin suyu falan gelmemis bizimde suyumuzn gelip devaminin gelmesiyle gozumuzu hastanede actik annemle birlkte gittik esim uzakdaydi doguma gelicekti gecen hafta bugn sabah cikti geldi hastaneye gittgmde hastaneye hala suyum gelmeye devam ediyordu serum verdiler enfeksiyon kapmasin bebek diye hemsireler 24 saat icinde ya sezeryan ya normal dogum karar ver almamiz gerek dediler ben normal istiyordm bunun icin dogum kocum bile vardi😀ama evdeki hesap carsiya uymadi soyle soyliym suyum geldgnde hastaneye gittgmde hic sancim yoktu kontrol ettiler sabah 1cm aciklik varms doktor dediki sancin gelsn diye suni sanci vercem olmazsa soyle dayanamazsn soyle tmm dedm suni sanciyi aldm 1saat hala sancim yok 2saat sonra ufakdan basladi sancilar ay birkez daha ve binkez daha burdan sizin huzurunzda forumdaki normal dogum yapanlarada annelerimizede tebrklerimi sunuyorm o nasil bir agri 4saat dayanabildm ve suremde kisitli olunca bebege birsy olur korkusuyla istemiyorm normal dogm sezeryan dedm ben bnu der demeZ yarim saat icinde aldilar bendn suniyi ve sezeryana goturduler beni daha cok kucuk ne boyuna ne kilosuna en son kontrol 2hafta onceydi hic blmyrm ne cikcak seZeryandada heyecandan tansiyonm dustu yari uyaniksm affedersnz birde cikardm oda cok guzel degl ama bir ses duydum kizlar o ses varya bana herseyi unutturdu 🐣kucuck bir bebek suratima degdirdiler ve o koku hicmi gitmez burnmdan 🤲🏻Rabbime binlercekez sukur ediyorm bu guzel emaneti icin 2565kilo 46cm dogdu haftqsndqn dolayi prameture diolar ogluma ama olsn ben kucagima biraz erken aldm dilerim sizlerde zamaninda saglikla kucaginiza alirsiniz cok uzun oldu kusura bakmayn .sevgiyle kalin saglikli dogumlar hepinize 😘