Ben 12. Haftada gittim kız dedi bacaklar asagıda popo kapalı dedi. 15de gittim (başka doktora ) söylemedim cinsiyet bildiğimi erkeğe benziyo dedi bacakları asagıda kapalı ama ben şuan erkek olarak görüyorum dedi 17.hafta bitince tam belli olurmus 😏 benimde kafam karıştı