evrt canım Biz her zaman normal dogumu öneriyoruz ben ebeyim aynı zamanda kadındogum hemsiresiyim bebegin sağlıklı gelişimi açısından ve anneyle bebegin ilk yakınlaşmaları açısından annenim ilk ödemini hızlı bir şekilde atması açısından aslında baltıgımızda her açıdan normal dogum iyi biz hep normal doguma destekliyoruz korkanlarıda teşvik ediyoruz ama bazı anneler cok hassas oldugu icin normal dogumu desteklemeyi yanlıs anlıyor halbü ki herşey cocugunuzve sizin icin artık normal dogumda da acını minimuma indirebiliyorsun EPİDURAL dogum yni prenses dogumla .Şimdi senin sorduguna geleyim bu lohusalık depresyonu degil icin rahat olsun 10 sezeryan geçirenin 8 inde bu düşünceler olur ağrı sızı ve ameliyatın getirdigi komplikasyondan dolayı cocuga uzaklık hisseder neden böyle oldugnu sorgularbunlar normal ama şunu sakın unutma o bebişin sen annesisin bunu ne bir ameliyat değiştirir nede başka biri.Onu düşünmedigni düşünüp vicdan yapmıyorsun ve şu dakikadan itibaren onn icin ne en iyiyse onu yapmakla başlıyorsun ;
1 - Kafandaki bu düşünceleri silip kendini bebişine adaman
:)