Kekmez bu şekilde söylemeni hiç doğru bulmadım 😑 sende hamileliğinin bu dönemlerinden geçtin daha bi anlayışlı olup daha ılımlı yaklaşman gerekirdi. Bu program neden var ? Herkes bi sıkıntısını paylaşsın destek olunsun diye. Bu aylarda her kadın destek bekler güzel şeyler duymak ister bi çaresi olamasada bi hoş yorum bekler.. kii ilk hamileliği olupta endişe duyan,evham yapan,en ufak bi sancıyı bile önemli bişey sanan,bebeğine bişey olucak korkusuyla hareket bile etmeye çekinen çok hamişler var bunlara bende dahilim. Yani yaptığın bu yorumu bende kendime yapılmış gibi sayıyorum çünkü çoğu anneler gibi benimde ilk hamileliğim ve bebeğim daha küçük. Ama bu saydıklarımın hepsi bendede var. Eğer bu şekilde tersleyipte sanki senin söylediklerini bizler düşünemiyo,bilmiyomuşuz gibi yorumlar yapılıcaksa hiiiiçç yapmayın daha iyi 😚😚😚