Arkadaşlar bazen okuyorum şok geçiriyorum. Sezaryen için doktor bıçak parası alıyor o yüzden sezaryen yapıyor diyenler var. Nerenizden nasıl bir uydurmaktır bu bilmiyorum ama aydınlatayım.
devletin SGK üzerinden tüm hastanelere ödediği belli bir miktar var.
Bu seneki miktarları bilmiyorum ama geçen yıl ki
ilk Normal doğum için 1200 tl.
diğer normal doğumlar için 1000 tl
ikinci ve diğer sezaryen doğumlar için 850
ilk sezaryen doğumlar için 700 tl.
başınıza gelen her haltı doktora böyle çirkince atmaktan vazgeçin bence.
belki pimpiriklidir belki daha az cesurdur vs belki gerçekten sezaryen gereklidir bilemiyorum. Ama bunun sebebi emin olun para değil. SİZ SANIYORSUNUZ Kİ DOKTOR SİZİ SEZARYEN YAPTI CEBİ PARAYLA DOLUP TAŞTI
sezaryen olma sevebiniz herşey olabilir ama emin olun para değil.