Guldaneyavan20 Merhaba hanımlar ben 6 haftalık hamileyim 3 gün önce midem bulanıyor cok ama şimdi bullanmıyor normal mi sizce
[silindi] Guldaneyavan20 bu haftalarda olur oyle benimde oyleydi bi gun cok siddetli oluyodu iki gun olmuyordu icin rahat olsun miden bulanmiyorken bir seyler yemege bak😊😘
Asnb Guldaneyavan20 canim bende de oyleydi ama o aslinda mide bulantisi degilmis asil bulantiyi ben 9-10-11de gordum
Gamzegrgl Bazılarının bulanmaz benim mesela 23+1 iz bir kez bile bulanmadı çok şükür rahat geçiyor bu yüzden hamileliğim 🤗
Guldaneyavan20 Asnb yaaa bende onu bulantı sanıyordum böyle ne yesem bulanıyordu şimdi geçince biraz tedirgin olmuştum 😊inşallah başlamaz hiç bulantım da
Asnb Guldaneyavan20 ben diyodum ki ay millet buna bulantımı diyo ne güzel hafifmiş geçti bitti😂 11+3 oldum canım bulantım var
burcu0818 Benimde ilk 2 hafta ara ara bulantılarım oldu dahada olmadı şimdi 11+ 3 haftalık olduk hala yok sadece arada baş ağrısı olur okadar sanki hiç hamile değilim bence tadını çıkarın 🤗
Asnb Pnrr06 canım kullanmadım ama kullandığım folikasitib içinde de zencefil var sorun olsa onu da kullandırtmazlardı🤔
Pnrr06 Asnb değişiyor canım bu farklı örnekler var cevremde kız olup çok midesi bulananda var erkek olup bulananda var 😊
Gamzegrgl Asnb Bulantı ağrım olmadı herkes rahatsa erkek dedi bilmiyorum ki herkes farklı birşey diyor🤗