Merhaba kızlar 37+5 haftadayım gebeliğimin başından hatta öncesinden beri ağrılarım olurdu ama gebelikte başa çıkılmaz bir hal aldı hele şu son zamanlar yürüyemeyecek durumdayım ne yazıkki canım çok yanıyor attık yapabileceğim birşey var mı ağrılarımdan uyuyamıyorum yürüyemiyorum oturamıyorum bile 😓