30ekim19 Hanımlar 11+3 oldum ama şu iki gündür baş ağrısından duramıyorum parolda yok neden ağrıyor acaba böyle olan var mı ?
Nevink 30ekim19 bende bir iki gundur cok cektim uykudan uyaniyorum basliyor acayip bir agriydi hic ilac atmak isteyen biri degilim ama mecbr parolla durdurdum
Mom2892 30ekim19 30ekim19 ben de 3.5 4.aya kadar çok çektim günle geçmiyordu zor birşey Allah yardımcınız olsun o dönemde oluyor. tedbir onlarla tansiyona baktırın ama genel de o dönemdeki keskin hormon değişimlerinden oluyor deniyor. uyku düzeninize dikkat edin zararı olmayan papatya gibi çaylar için bir de baş ve işaret parmağı arasındaki perdeli bölgeyi sıkarak ovuşturup masaj yapın hafiflrtecektir inşallah. havalar serin her gün çıkıp biraz hava almak da iyi gelir mutlaka ağrıyı unutacak şeyler yapın derim meşgul olun :)
Gamzedngdn 30ekim19 iki hafta çektim hamilelikte oluyor canım ben parol içmek istemedim vikisle ovarak geçirdim çok işe yarıyor tavsiye ederim ☺️
Asnb Canim bende de hep var sanki ani bi hareketle yine agriyacak gibi hissediyorum, gecen gece uyuyamadim biri alip vuruyo gibi bi agirlik vardi cok fenaydi ilacta yoktu 😓
yesm1 bende o haftalarimda baş ağrısı inanilmaz çektim allah yardimciniz olsun hic birsekilde geçmiyordu
Zebrck Merhaba benim 16. Haftaya kadar neredeyse her gün aynı saatte başım ağrıdı komple sağ tarafım ve zonklayıcı bi ağrı. Tansiyonum da düşüktü ama bir iki saat zonkluyordu her gün mutlaka. Geçiyor yani migreniniz falan yoksa merak etmeyin hormonlardan