EbruCnr Kubra67 O konu biraz doktor tecrübesine bağlı canım. İlk oğlumu 11 haftalıkken öğrenmiştim. Şimdi 2. Oğlumu bekliyorum onuda 12. Haftada öğrendim
deletedmom815 Kubra67 Eğer cinsiyeti erkekse belli oluyor. 2 oğlum da 11. Haftalarda belli oldu.Kız da emin olamayabiliniyor canım.
Kubra67 EbruCnr kontrolum 12 . Haftama geliyor insallah ogrenirim cok sabirsizlaniyorum bu haftayi nasil gecircem bilmiyorum 😊😊
30ekim19 Kubra67 vallahi zorladık ta yüzde elli elli ben tahmin etmem kesin bakıp söylicem dedi öyle merak ediyorum ki 😭
Kubra67 30ekim19 acaba bide devlet hastanesindeki doktorami bakdirsan yada baska bir ozel hastanediki doktora
30ekim19 Kubra67 bi tane özel var zaten çokda hanım bi doktor devlettekiler söylemiyormuş on beş hafta olana kadar bu doktor on dörtte söylicek beklicem mecbur iki üç hafta daha
Kubra67 deletedmom815 😊 insallah belli olur 1 haftayi zor gecircem bide belli olmazsa kalpden giderim galiba
deletedmom815 Kubra67 inşallah belli olur canım.Rabbim hayırlısını nasip etsin. Ama bazı bebişler göstermiyor. Ama cinsiyetini göstermeyen de kızlar oluyor. Kız bebişim olacak benim de erkek doktorlara göstermedi bacaklarını da iyice kapatmıştı yavrum.
Senarslanceliktas 11 çok erken de 14 15 de kesin belli olur tabi bebeğin pozisyonu önemli doktorun tecrübesi
Sksdmr10 Kubra67 benim doktorum 9. Haftada söyledi canım kız olduğunu hemde😂😂kız geliyor dedi.Bazı tecrubelı doktorlar organları bile oluşmadan kemik yapısından ayırt edebiliyor.12 haftalıkkende kesin kız dedi😂😂
Kubra67 mrv_mert_15 2020 kiz senesi diye bosa dememisler 😂😂 Allahim insallah sapa saglam kucagina almayi nasip eder