isimsizbebek benim 2 gündür karnım aşırı şekilde kasılıyordu ağrı yoktu ama karnım taş gibi olurdu annem hep rahmin açılıyor ondan derdi dünde uyurken birden kasıklarımda adet sancısı gibi bir sancı hissettim başta biraz hafifti ama can yakıyordu sonra aralıkları azaldı ağrı da arttı belimde ağrımaya başladı sonrasında malum zaten hastaneye bir geldim 8 cm açıklık var dendi