Handemhmt Arkadaşlar merhaba adetim den 2 gün önce test yaptım ve pozitif çıktı akşamına hemen eşimle kan testi yaptırdık oda 47 çıktı pazartesi yine kan testi yaptırıcam sizce değerler normal mi? Korkmam gereken bir durum yoktur inşallah 🙄😍
Zelihafirat Handemhmt 0-50 arası 3 haftalık diye biliyorum eğer öyleyse daha minnacıktır bebeğin ultrason da görünmez en az 5 haftalık görünebilir benim öyle olmuştu
BusraAydogan14 Handemhmt Canım artışı görmeden normal ya da değil demek doğru değil 2 günde bir iki katına yükselmesi gerekir😊 Her şey yolundadır insAllah rabbim gönlüne göre versin 🙏
Medineygn Handemhmt ilk testi yaptirdigimda benimde 48di var veya yok diyemeyiz 2 gün sonra tekrar test yapalım dediler yaptık 485 çıkmıştı azıcık sabretmen gerekicek inşallah vardır 🤗🤲
Handemhmt Zelihafirat ilk çıkan değer normal mi değil mi hiç bir bilgim yok. Teşekkür ederim canım buarada inşallah sağlıkla kucagına alırsın 😍 BusraAydogan14 amin canım benim inşallah çok teşekkür ederim ❤️
Cnsuercnnn Zelihafirat yok alakası yok betanın haftalıkla benim 34 çıktı 4,5 haftalıktı 🤷🏽♀️ Sonra arttı bir anda
Bsrlmnemr BusraAydogan14 2 günde 2 katına çıkıyorsa bir sıkıntı yoktur demek mi peki :) ben ilk baktırdığım zaman 146.9 Du 36 37 saat sonra tekrar yaptırdığım zaman 256 çıktı.
Handemhmt Medineygn yaa şimdi daha bi heyecanlandım inşallah benimde sağlıklı bir şekilde artar. 2 senelik evliyim evlendiğimiz den beri korunmadık hiç tam bu ay hamile kalmak için doktora gitmeye başlamıştık ki bin şükür doğal yolla böyle bir sonuç gördük 💗
Mmbk Handemhmt canım benim adetten 2 gün önce 37'ydi şimdi 25 haftalık olduk sende hamilesin o kesin de sağlıklı mı orasını Allah gönlüne göre versin
Medineygn Handemhmt İnşallah vardır bende merakla bekliyorum sonucu Rabbim çok büyük gerçekten bende ümidimi kestiğim anda oldu varsa elinde test sabah tekrarla bence evde 🤗
Kbrkrtt Handemhmt merhaba canım ben de adetime 2 gün kala kan testi yaptırdım ve 34 çıktı.☺ yarın sabah tekrar yaptırıcam inşallah yükselmiştir.Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin ❤
Medineygn Hirabia yaa masallah Rabbim kolay doğumlar nasip etsin benimde aynı şekilde oldu bende 32+2 🤗
Hirabia Medineygn amin sizede kolay doğum nasip etsin rabbim inşaAllah. Zaman bu güne kadar çabuk geçti ama sanki daha geçmiyor gibi sizde durum nasıl :)
dfnomr Handemhmt benim ilk yaptirdigimda 14 tubdegerim onemli olan 2 kati artmasi canim 2 gune bir tekrarla kan testini :)
Handemhmt dfnomr pazartesi gidicem canım en son cuma günü yaptırdım. Ama inanılmaz sabırsızlanıyorum 🙄💗
1Vera_ dfnomr benim de bugün 14,1 çıktı adete 4 gün var. İki gün sonra yeniden yaptırayım mı sizce daha bekleyeyim mi
Hirabia Medineygn ben 30 haftayı geçsem derin bi nefes alıcam sanki 30.haftadan sonra daha hızlı geçicek gibi geliyor :)
Hirabia Handemhmt bu heyecanı ve mutluluğu çok iyi biliyorum rabbim daha büyük heyecanlar yaşatsın inşaAllah. Sen kesin hamilesin emin olabilirsin şöyle i böylemi diye yorma kendini aklına kötü şeylerde getirme sağlıklı bi gebelik olup olmadığını 2 gün sonra öğreneceksin zaten inşaAllah kucağına almak nasip olur canım
Handemhmt Hirabia Ayyy inşallah, çok teşekkür ederim. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Allahım aratmasın 😍
Medineygn Hirabia bilmiyorum bana hâlâ aynı gelio 55 gün say say bitmio herşeyide hazır gördükçe içim gidio çok farklı gerçekten doğumun nasıl olucak belli mi korkuyomusun ☺️